sobota, 3. januar 2015

NAILS: Maybelline NY Colorama

Včeraj sem si za spremembo kupila lak za nohte, in sicer znamke Maybelline, ker od nje nisem imela še čisto nobenega. Sprva sem še vseeno iskala ta pravi Essie odtenek in ga niso imeli ne v Dm, ne v Tuš drogeriji in ne v Mullerju. Najprej sem bila malo razočarana, saj že dolgo iščem takšen odtenek, potem pa sem čisto na koncu zagledala ta lak, katerega odtenek je daljni približek tistemu, ki ga iščem. Kljub temu mi je zelo všeč, ker je zelo nežne svetlo roza barve. Na sliki imam 3 plasti, ker se mi po dveh plasteh ni lepo razmazal. 

Pa ve, imate izkušnje s takšno znamko laka za nohte? Ste zadovoljne? Kaj bi mi mogoče še priporočile od te znamke? Vesela sem kakršnegakoli predloga, mnenja ...

xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!