petek, 30. januar 2015

BEAUTY: Catrice and Essence

Skoraj sem že obupala, pa vendar sem ga danes končno našla. In sicer ... Sama sem do zdaj uporabljala večinoma suhi puder, kajti tekočega nikakor nisem uspela najti - imam namreč zelo zelo bled obraz, na splošno imam belo polt, zato sem imela vedno težave, ko sem iskala tekoči puder, kajti tudi, če sem kupila najsvetlejšega od katerekoli znamke, ko je bil še zmeraj pretemen. Tako sem danes končno našla enega, za moj bledi obrazek. Mi je kar polepšalo dan. Pa še dodatno se ga je izplačalo kupiti, to pa zato, ker sem zraven imela še kupon s 25% popustom. Tako sem zanj odštela 5,09€ (redna cena je 6,79€). Za nekatere je mogoče predrag, vendar pa ga bom zagotovo imela za dobro leto, če ne celo za slabi dve leti, kar je en velik plus.

Kupila pa sem si še podlago za make-up, ki pa je od Essence. Bojda naj bi čistil in minimiziral pore kot tudi uravnaval mastno kožo in izboljševal obstojnost ličil, to bomo še videli. Za prvič mi je všeč  ravno zaradi tega, ker imam obraz neprestano suh, podlaga pa se zato res lepo nanese kot razmaže. Za enkrat vidim minus samo v tem, da je podlage samo za 20 ml, poleg tega pa se je mora več nanesti na obraz, da lahko sploh celega namažeš, navlažiš.

Kakšne izkušnje pa imate ve s podlagami za make-up in mogoče predlog, kateri vam je najbolj všeč in najbolj odgovarja koži? Vsakega predloga bom vesela, tako da kar na plano z njimi.

xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!