sreda, 21. januar 2015

BEAUTY: Hand & nagel balsam

Najprej se opravičujem za tako slabo kvaliteto slik, namreč moj telefon me ne uboga več in slik sploh ne zna več lepo delati. Ampak kljub temu ... Danes sem se odpravila v Dm, saj od včeraj potekajo akcije, in sicer dosti izdelkov dobiš 1+1 gratis, kar se dosti splača - enega dodatno dobiš, hkrati pa za drugega privarčuješ. Poleg teh gratis akcij pa je na nekaj izdelkov tudi 50% popust, tako da le pojdite pogledati.

No in ker mi je Essence kreme že zmanjkalo (o njej sem pisala nekaj objav nižje), sem se odločila za nakup nove. Na kar nekaj blogih sem prebrala, da punce priporočajo Balea kremo, povrhu pa sem o teh kremah prebrala same dobre stvari in zato sem se tudi odločila, da jo sprobam, da vidim kaj je tako dobrega na njej.

Tako sem si kupila Balea balzam za roke, z ekstrati kamilice. In ni samo za roke, pač pa tudi za nohte. Sama npr. ne maram kamiličevega čaja, vendar pa mi je njen vonj všeč. V trgovinah imajo seveda tudi kreme z drugimi ekstrati, vendar pa sem se za to odločila zato, ker imam zelo krhke nohte in me zanima, kako bo krema nanje učinkovala, kajti piše, da naj bi nohte krepila. Sedaj sem jo sprobala in prvo kot prvo mi je všeč to, da je ni potrebno veliko nanesti - v primerjavi z Essence kremo, katero je bilo potrebno nanesti več. V sami tubi je 125 ml kreme in prepričana sem, da jo bom imela za nekaj časa. Všeč mi je, da pride njen vonj do izraza, hkrati pa se zelo lepo maže - ni suha. Po nanosu kreme so bile moje roke bolj gladke.

xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!