ponedeljek, 5. januar 2015

BEAUTY: Top earrings

Ti uhani so pri meni na top 3 lestvici. Sicer moram priznati, da sem nanje že čisto pozabila, ne vem sploh, kako mi je to ratalo, ampak bom morala biti malo manj pozabljiva, preden se mi luknjice v ušesih popolnoma zacelijo.

Uhane hranim v prav posebni škatlici, ki mi je zelo všeč, in sicer je rumene barve, z roza pikicami. Vendar pa sem kmalu ugotovila, da za te uhane na drugi sliki, ni dobro, če jih hranim v škatli, saj gre za perje, ki se hitro uniči kot tudi umaže. Ampak trenutno mi je to najbolj enostaven način, ki ga lahko nosim iz Ljubljan do Polzele in obraatno. Sama zelo rada kupujem uhane v barvah kot so bela, rjava, bordo rdeča in svetlo turkizno-modra, še bolj pa so mi všeč uhani, ki niso viseči, ampak ravno takšni uhani so kot prekleti zame, saj vsakič, ko si jih nadenem izgubim tisto stvarco, ki uhan pritrdi na uho. Ko sem bila pred slabim mesecem v Avstriji, sem videla res res res lepe uhane, vendar pa jih ne kupujem več samo zaradi tega, ker jih potem vedno izgubim, zato se mi zdi, da jih nimam smisla kupovati.

Se mogoče še katera sooča s podobno težavo in je mogoče našla način, da uhanov ne izgubi? Zelo bi bila vesela, če bi mogoče katera poznala rešitev, kajti z veseljem bi rada nazaj kupovala takšne uhane.

xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!