ponedeljek, 19. januar 2015

BEAUTY: Body cream

Tokrat pišem o produktu, ki me ni razočaral, in sicer je to Silk Beauty krema za telo, ki ima prečudovit vonj po orhidejah. Tako kot nekaj punc se tudi sama srečuješ z nekaj težavami kot je suha, hrapava koža. Vendar pa od takrat, ko sem si kupila to kremo, je moja koža veliko bolj sijoča, vlažna, ni hrapava, in tako sem res vesela, da je moja koža zopet gladka. Drugače pa je krema lepo mazljiva, lepo se jo da razporediti, predvsem pa ni je potrebno nanesti veliko. Sama jo najraje uporabljam zvečer, preden se odpravim spati, ko pa se zjutraj zbudim, pa je moja koža še zmeraj gladka in ta občutek obožujem.

Pa ve punce, ste ljubiteljice krem za telo in katera je vaša najljubša? Če obožujete vonj orhidej, vam tole toplo priporočam, vaša koža pa vam bo hvaležna.

xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!