petek, 23. januar 2015

CANDY: Beauty Sweeties

Danes mi je končno uspelo poiskusiti te prikupne bonbončke. Se opravičujem, ker je tako dolgo trajalo, vendar sem šele včeraj prišla iz Ljubljane in zato prej nisem mogla spisati objave. Ampak nič hudega, bo pa zato zdaj še toliko boljše. Ta paketek me je res razveselil, tako da sem danes z veseljem vse probala. Sama sem dobila sadne želatinaste srčke, poleg njih pa obstajajo še sadne zvezdice in jogurtovi kremni pralineji.
 Pri nekaterih puncah sem prebrala, da so jim bili srčki najboljši, prav tako sem prebrala tudi na Simoninem blogu, ki jih je že uspela preizkusiti. Vsi ti bonbončki vsebujejo 20% zgoščenega sadnega soka, 6% sadnih delčkov, koencim Q10, aloe vero in kolagen, ki je vsebovan v mehki jogurtovi kremi.
Tile srčki so meni osebno najboljši. So okusa Acai jagode - gozdni sadeži. Ker sem ljubiteljica gozdnih sadežov, sem bila že na samem začetku prepričana, da me bodo navdušili. In so me res! Na začetku so bili malce sladki, proti koncu pa sem okusila kislost. Všeč mi je kombinacija z jogurtom, ki se z okusom odlično poda. Vsekakor priporočam!
Naslednji srčki so bili z okusom granatno jabolko - malina. Sama imam osebno rada maline, granatnega jabolka pa po pravici povedano še nisem poiskusila. Tudi ti bonboni me niso pustili razočarano, so zelo sočni, osvežilni kot tudi sladki. Mislim, da ne bo nič narobe, če kakšnega vzamem med učenjem, ko mi ''pade cukr'' (hehe).
Na koncu sem probala še srčke, z okusom Mango - breskev. Tudi pri tem okusu sem večja ljubiteljica breskve, manga pa sploh ne maram. Vendar pa mi je tu ravno zanimivo, kako se okusi lepo skupaj podajo, čeprav se mi vseeno zdi, da se bolj okuša sama breskev kot mango. Tudi ti so zelo sočni, super so s to mehko jogurtovo kremo.

Vsi trije okusi so me vsekakor prepričali, najbolj pa seveda okus Acai jagode - gozdni sadeži. Ti so me najbolj prepričali zaradi samih gozdnih sadežov kot tudi zaradi majhne kislosti na koncu. Vsi trije so dobra izbira skupaj z jogurtovo kremo. Za konec pa naj še dodam, da spremljajte mojo stran, na kateri bo potekala nagradna igra.

xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!