četrtek, 22. januar 2015

BEAUTY: My favourite lipsticks

Predstavljam vam meni 4 najljubše šminke. Prva na sliki je šmink Catrice, z odtenkom Don't pink and drive. Ta je v bistvu moja najljubša, ker je nežna kot nanos kot je tudi njena barva. Druga šminka je Oriflame Pure Colour, z odtenkom Sheer Rose. Ta mi je všeč ravno zaradi njenega odtenka, ki je take lepe roza barve. Edino kar mi pri tej zbirki Oriflame-ovih šmink ni všeč je njen sam nanos. Se mi zdi, da mi ustnice naredi bolj suhe. Za tretjo šminko se pa po pravici povedano sploh ne spomnim katere znamke je, kaj šele odtenka, ker je to ena izmed mojih prvih šmink, med drugim pa sem jo malo zanemarila. Drugače pa gre za rdeče-bakreno barvo, nanos pa je izredno lahek. Zadnja šminka je tudi Oriflame Pure Colour, z odtenkom Warm Fuchsia. Vijolična barva mi je enostavno top!

Drugače pa iščem kakšno res dobro MAT šminko, ki je res dolgo obstojna, ker res ne maram, da gre po eni ali dveh urah že vse takoj dol. Imate mogoče kakšen predlog, katera je res dobra?

xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!