sobota, 3. januar 2015

ACCESSORIZE: Woolen gloves

Ker je le napočila zima in hkrati mrzli dnevi, sem potrebovala nove rokavice, saj sem prejšnje že dodobra uporabila ali pa sem jih čudežno izgubila (za ene še zdaj ne vem, kje so hehe). Bila sem v tolikih trgovinah in ko sem že skoraj obupala, sem zavila še v Accessorize. Najprej sem videla tiste rokavice, kjer imaš prste zunaj, ki pa so bile res debele, ampak sama nisem pristašica teh rokavic, ker mene ravno najbolj zebe v prste. No in potem sem zagledala tele prečudovite volnene rokavice v rjavi barvi. Všeč so mi, ker so čisto malo drugačne od ostalih ''običajnih''. Najbolj mi je všeč tista mašnica kot tudi pod njo majhna zareza. Sedaj pa se moram potruditi, da jih ne izgubim oziroma da jih ne založim, ker so res tople. 

Drugače pa imajo do jutri še akcijo do -50%. Jaz sem na te rokavice imela 20% popust. Naj pa še povem, da trenutno pri njih poteka nagradna akcija, kjer izpolneš letak in v primeru, da si izžrebana, prejmeš bon v vrednosti 20€. Sama že sodelujem.

xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!