četrtek, 15. januar 2015

BEAUTY: Fitoval shampoo

Najprej bi se želela opraviti, ker v prejšnjem tednu nisem uspela nič bloggati, ampak razlog je izpitno obdobje, ki ga imam pred sabo, vendar se bom vseeno potrudila, da bom v tem času spisala kakšno objavico.

Tokrat bom predstavila Fitoval šampon za lase. Mogoče ste že zanj slišale, če ne bote pa zdaj. Sama sem ga prvič začela uporabljati pred kakšnimi 5 ali 6 leti, in sicer sem do zdaj uporabljala šampon proti mastenju las. Do pred 6 letih sem imela takoj po pranju lase že takoj mastne, kar me je nenormalno jezilo. Vendar pa, ko sem začela uporabljati Fitoval, je bilo boljše, čeprav ne takoj. Vseeno, v enem letu so bile razlike vidne. Ker imam zelo tanke lase, mi res veliko pomeni, da moji lasje cel dan niso videti mastni. Kljub temu pa sem se odločila za menjavo. Sedaj uporabljam že slabi mesec šampon za hitrejšo rast las, vendar pa, ker ga ravno uporabljam slab mesec, težko kaj povem, kljub temu pa mislim, da so mi kakšen odstotek ali dva lasje kaj hitreje zrastli.

Pa ve punce, uporabljate Fitoval šampon in kako ste z njim zadovoljne? Vseeno bi pa bila vesela kakšnega predloga, kako svoje tanke lase malček odebeliti. Pozna katera rešitev morda?

xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!