ponedeljek, 9. februar 2015

NAILS: Snowy blue

Ker sneženje nikakor ne pojenja - ja, pri nas še vedno vsak dan sneži - sem se odločila, da uporabim takšne odtenke lakov za nohte, ki bodo primerni vremenskim razmeram. Da ni ravno siva barva, sem uporabila odtenke v modri barvi, kajti na to barvo sem že malo pozabila. Najprej sem uporabila podlak, nato pa sem na nohte nanesla novi, zame prečudoviti odtenek, ki je shranjen v res lepi embalaži Catrice. Na prstanec sem si s pomočjo Essence laka naredila vzorček s Konad šablono, na ostale nohte pa sem si nanesla She lak z bleščicami. Na koncu sem uporabila še nadlak.

xoxo, Valentina

2 komentarja:

  1. velentinca srce povej mi kje si kuple tele šablonce?

    xx
    #hribčkiFORlife

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Na ličila.si jih je malo morje :) zdej majo še za 2€ cenejše, neka akcija pa to :)

      Haha kaj vse se ti spomneš :D

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!