četrtek, 12. februar 2015

BEAUTY: My hair products

Tokrat predstavljam en delček produktov, ki jih uporabljam za lase. Nisem si še vzela čas, da bi si kupila še podobne za v Ljubljano (tam jih imam nekaj od teh), kajti prenašati se mi ne da iz enega kraja v drugi, povrhu pa jih pozabim še s sabo vzeti in potem se samo jezim. V kratkem bom preizkusila še nove produkte, o katerih pišejo tudi druge blogerke, vendar sem si sedaj zadala, da do konca meseca ne zapravljam, saj sem se za Valentinovo, ki še sploh ni tukaj, preveč obdarovala, zavarovala, denarnica pa je potem samo tanjša in tanjša (hehe).

Gliss hair repair & Gliss hyaluron + hair filler
Oba produkta sta spreja za lase. Levi je predvsem namenjen preobremenjenih in slamnatim lasem, hkrati pa lase dobro neguje kot tudi obnovi lasno strukturo. Nanaša se na vlažne ali suhe lase. Sprej je prav tako za lomljive lase in ker mislim, da nas ima večina takšen problem, sem se zato zanj tudi odločila. Flaška je v bistvu že prazna, vendar pa kar mi je bilo pri njej najbolj všeč je to, da sem si s sprejem lepo razčesala lase. Sama sem ga nanašala na vlažne lase, takoj po tem, ko sem si jih umila. Ne vem sicer kako je s puncami, ki imajo kodre, kako si jih razčešejo, ker imam sama zelo ravne lase, vendar pa si jih po umivanju brez spreja sploh ne morem razčesati, po vrhu pa se mi takoj zlomijo lasje. Desni sprej pa sem sedaj na novo kupila, saj je namenjen prav tako lažjemu razčesavanju, poskrbi pa tudi za videz polnejših las. Prav tako se ga nanaša na vlažne ali suhe lase. Sprobala sem ga ravno včeraj, seveda spet na vlažne lase in spet sem bila zadovoljna s tem, da sem si jih lepo razčesala. Na koncu sem imela za manjši odtenek bolj polne lase - mislim, da bi bil videz polnejših las najbolj opazen na puncah, ki imajo dolge lase. Tu sem tako predstavila dva spreja s podobnimi lastnostmi, v trgovinah pa jih imate od Gliss še nekaj.

 Lak za večji volumen got2b
S svojimi lasmi sem res nezadovoljna, ker so res tako zelo tanki, da si pred tem, ko sem imela daljše lase, nikakor nisem mogla oblikovati takšne frizure kot sem si zaželela. Preizkusila sem nešteto produktov za večji volumen, pa noben ni pokazal rezultatov, vsaj do zdaj ne. Ker pa sem pri blogerkah veliko prebrala o got2b produktih, sem se odločila, da najprej preizkusim lak. Pri uporabi ga nanesem na vlažne lase - prej jih malo osušim. Kljub temu, da so moji lasje kratki, je rezultat vseeno opazen. Na koncu so videti bolj polni kot so običajno. Če grem z roko skozi lase, lahko občutim, da so gladki, puhasti, mehki. In kar me je še pozitivno presenetilo, je vonj - lak namreč nenormalno diši. Videz polnejših las pa zdrži celoten dan! V prihodnje pa bom preizkusila še prav tako od got2b peno za lase, ki po mnenjah blogerk in ostalih, ki so jo že preizkusili, prav tako poskrbi za večji volumen. Priporočam!
Fitoval šampon za poškodovane in suhe lase
Že nekaj let uporabljam Fitoval šampone, in sicer kar nekaj let sem uporabljala Fitoval šampon proti izpadanju las in moram priznati, da so mi po tistem lasje res manj izpadali. Potem pa sem se odločila za spremembo, kajti kljub temu, da si lasov ne likam, ne spenjam v čop in podobno, pa imam kratke, so vseeno poškodovani, cepijo se ... No pa vendar mi ta šampon pomaga pri cepljenju, saj tega skorajda ne zaznam več! Sicer sem ga predvsem kupila zato, ker mi je prijateljica rekla, da so ji s pomočjo ravno tega šampona lasje res hitro rastli - no pri meni to ni delovalo. Ampak vseeno ... Me pa vseeno zanima. Mogoče katera ve za kakšen šampon, ki pa slučajno res pospešuje rast las?
  
xoxo, Valentina

4 komentarji:

  1. Imam tudi jaz Glissove spreje za lase in sem zadovoljna z njimi. Imam prav tega Hair repair, kot ti in diši božansko

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni so res všeč, še posebej zaradi samega razčesevanja las, brez tega spreja zgubim res veliko las, pa jih imam že tako malo :) Jih pa imajo sedaj res malo morje, tako da sem se zdaj odločila, da preizkusim še druge :)

      Izbriši
  2. Jaz trenutno uporabljam tele izdelke,prilepim kar link, da ne pišem vsega:) http://candylovestreet.blogspot.com/2015/01/my-hair-routine.html
    Čeprav moram povedat, da mi po mesecu dni Lorealov šampon nekako ne odgovarja..sem dobila prhljaj:(

    Mi je pa super tudi John Frieda krema za sijaj, sem tudi spisala oceno, malo si jo dam na spodnji del las in se res ful svetijo:)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Super! Se kar lotim branja! :)

      Pri meni se mi drugače zdi, da še toliko težje dobim res kak vredu produkt, ker imam tako tanke lase, da kr joj.

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!