sobota, 21. februar 2015

BEAUTY: Coffee peeling

Živjo punce!
Se morda še katera poleg mene srečuje z zelo suho kožo, še posebej na obrazu? Mene res jezi, ko vidim kako se mi predel nad obrvmi, na nosu in licih lušči koža - še posebej, ko nanašam puder, ali tekoči ali suhi, nima veze, ker je zmeraj ista zgodba. Vsak večer sem si pred spanjem umila obraz in ga navlažila s kremo, saj sem mislila, da bo pomagalo, pa ni. Zato sem se odločila za domači piling, in sicer je bila moja izbira kava. Zakaj kava? Ker pomaga pri gladki in sijoči koži, poleg tega pa, če le-ta piling nanašamo na določene dele telesa, odpravlja celulit (nisem še preizkusila, bom pa v prihodnje). Kavni piling naj bi tako s kože odstranil odmrlo povrhnjico. Seveda prvič ne more kar takoj delovati. Že na beauty eventu je vizažistka Mateja Pozeb Očko dejala, da je dobro uporabljati piling vsaj trikrat tedensko, zato sem se odločila, da se bom za vikend na tak način razvajala.

Za kavni piling sem uporabila:
- 4 čajne žličke kave
- 2 čajni žlički sladkorja (beli ali rjavi)
- 5 čajnih žličk olja oz. po potrebi še več

Potem, ko sem si ga počasi s krožnimi gibi nanesla na obraz, sem ga pustila delovati približno 20 minut, pri tem pa sem že čutila tu in tam rahlo ''zategovanje''. Ko sem si obraz sprala, me je presenetilo, da je bila moja koža nenavadno gladka pa tudi bolj sijoča kot je po navadi. Na koncu sem si obraz navlažila še z Oriflame kremo, ki je namenjena ravno za obraz.


Pa ve, uporabljate domače pilinge? Kako ste zadovoljne?

xoxo, Valentina

16 komentarjev:

  1. O super, tole pa takoj danes sprobam! Sem slišala že veliko pohval na kavne pilinge, tako da me res zanima kako se bo obnesel.

    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi jaz, zato sem se odločila, da ga danes preizkusim :) mi je pa res všeč, da je potem koža tako mehka :)

      xoxo

      Izbriši
    2. Joj čisto sem te pozabila vprašati, katero olje si uporabila? :)

      Izbriši
  2. To pa je kot naročeno :) moja kkoža je tudi suha, ae lušči kar me še posebej jezi ko nanašam puder.. :) tak da bom ta piling definitivno probala.. edino dejstvo da bi piling uporabljala kar trikrat tedensko me malo straši :s ne izsuši to preveč kože? :s

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Potem imaš isti problem kot jaz :/

      Tudi jaz sem bila malce presenečena ob tem dejstvu, saj sem v kakšnih člankih zasledila, da je dovolj enkrat mesečno. Ampak sem se odločila, da bom 1 mesec poskušala uporabljati 3x tedensko, pa sporočim rezultate :)

      Izbriši
    2. No super :) me res zanimajo rezultati :)

      Izbriši
    3. No super :) me res zanimajo rezultati :)

      Izbriši
  3. končno nekje ne berem o maskah za xy€. Tolk blogov sem prečekirala pa nikjer ne zasledim o naravnih maskah. jst sicer s kavo še nisem probala pa tut nimam suhe kože tko da to ne pride v poštev. sem pa kak teden nazaj mogoč malo manj probala masko iz jajca in je res super (y)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ja sej to! Pa še čas mam, pa vse kar rabim mam doma ... sem vidla, sam nekak mam odpor do jajc, pa nevem zakaj :D naslednjič bom preizkusla čokoladni piling - sam upam, da ne bom prej kej pojedla kot pa si namazala :D

      Izbriši
  4. Ko sem začela brati sem mislila, da pišeš o Johnny organic kavni maski, ampak super, da je tale čisti DIY ! Bom definitvno sprobala :)
    Super blog imaš <3
    http://cindysabolcecblog.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Po barvi je res podoben Johnny organic ja :)

      Hvala in enako! <3
      xoxo

      Izbriši
  5. Jaz sem tudi že brala o učinkih kave na kožo, ampak še nisem preizkusila, wuhu sedaj pa grem kar na delo! :D


    xoxo

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Jaz sem si danes že kar drugič nanesla, na splošno obožujem vonj kave :D

      xoxo

      Izbriši
  6. Probala to masko in je res super. :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!