četrtek, 26. februar 2015

Catrice cosmetics, Nude Purism

Sem velika oboževalka nude odtenkov, teh se po mojem ne bom nikoli naveličala. H nam na prodajalni trg prihaja nova kolekcija produktov Catrice kozmetike, imenovane Nude Purism. Jaz že komaj čakam! Omenjena kolekcija predstavlja ženstven kot tudi naraven stil ličenja (svetli nude odtenki, bela, roza, peščena ...). 

In kaj spada pod tako imenovano kolekcijo? 
- Četvorna senčila za oči, 
- nežne šminke, 
- osvetljevalci za obraz, 
- laki za nohte.


Četvorno senčilo za oči Nude
Doma imam že nekaj četvornih senčil Catrice kozmetike, sicer prejšnje. In kot veste, saj skoraj v vsaki objavim kadar se gre za ličila, da sem nora oboževalka nude tonov - bela, bež, rjava, zlata ... Nova senčila pa bodo vsekakor prišla prav, saj ni nikoli ničesar dovolj (hihi). Leva zgornja je paletka senčil, z odtenkom Naked Brown - taupe, svetlo pink, bledo roza, temna melancana - desna pa z odtenkom Taupe-less - peščena, roza, kavna, svetlo modra.



Nežne šminke
Tudi šminke bodo kot nalašč zame. Vsi štirje nude odtenki so prečudoviti! Iz leve proti desni so odtenki Barely Pink, Silky Rose, Delicate Rosewood in Nearly Nude. Najbolj mi je v oči padla ravno šminka, z odtenkom Delicate Rosewood, ki si jo bom morala takoj kupiti, saj mi je takoj padla v oči.


Osvetljevalec za obraz
Kot že ime pove, gre za osvetljevalec za obraz kot tudi dekolte. Sama struktura je iz zelo svilnatega kompaktnega prahu, ki odbijajo svetlobo, poudarijo obraz in dekolte.  Osvetljevalec zmeraj pride prav, čeprav ga sama ne uporabljam, saj sem zelo blede polti in že tako težko najdem primere suhi ter tekoči puder.


Lak za nohte Nude
Kolekcija je kot nalašč zame, saj sem nora tudi na nude lake za nohte (menim, da mi žive barve ne pašejo toliko zaradi blede kože). V kolekciji so tako štirje laki, odtenkov Taupe-less, Barely Pink, Pure Blue in Naked Brown. Laki naj bi dali boljše barve, tako z kot tudi brez efektov, zelo dobro prekrivanje in sijaj. Najbolj mi je v oči padel predzadnji lak iz leve proti desni, odtenek Pure Blue. Zagotovo bo tudi ta pristal v moji zbirki lakov.


Katera se še veseli te kolekcije tako kot jaz?

xoxo, Valentina 

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!