nedelja, 1. februar 2015

BEAUTY: Ličila.si

Za nekaj časa sem popolnoma ''pozabila'' na svoje nohte, zato sem se odločila, da nekaj ukrenem. Pa sicer je izpitno obdobje, ampak v tem času je seveda vse bolj zanimivo kot pa učenje. Pri nekaj blogerkah sem videla res lepo urejene nohte, z zanimivimi odtenki kot tudi vzorci, motivi ... Kar nekajkrat sem pomislila na to, da bi si kupila šablono z vzorci za na nohte, pa sem vedno kolebala, ali mi bo uspelo ali ne.

Na koncu sem se odločila, da si vseeno kupim kakšno šablono in poskusim. Pregledala sem kar nekaj strani, nato pa sem na Ličila.si zasledila, da v mesecu januarju pri nakupu nad 15€ dobiš še 3 gratis darila, kar se pa še dodatno bolj izplača. Na njihovi strani sem tako zasledila res ogromno šablon in moram priznati, da sem se kar težko odločila. Na koncu sta mi bili všeč kar dve in ravno zaradi tega sem se odločila, da kupim kar obe!
 Obe šabloni sta Konad. Na prvi (m94) je 5 vzorcev, od tega so štirje primerni za potisk celotnega nohta, na drugi šabloni pa je kar 7 vzorcev in prav vsi so mi všeč. Takoj, ko sem ju dobila, sem si skušala odtisniti skoraj vsak vzorec. Všeč mi je, da imata obe dovolj globoke vzorce, da se le-ti potem res dobro odtisnejo na štampiljko. Sprva je to zgledalo dosti enostavno, vendar pa, ko sem se sama tega lotila, je v bistvu kar težko. Po uporabi sem vzorce očistila z acetonom, kjer sem najprej uporabila vato v kosih, potem pa še vatirano palčko, da sem vse dodobra očistila.

Ker pa sem res res nora na šminke, se nisem mogla upreti še temu nakupu. Najbolj so mi všeč odtenki v nude barvi kot tudi v roza. Tudi pri šminkah je ogromno izbire, pa vseeno sem se odločila za šminko Makeup Revolution, z odtenkom Encore. Druga šminka je oranžnega odtenka, saj takšne še v svoji mini zbirki nisem imela. Prav tako gre za šminko Makeup Revolution, z odtenkom Luscious. Obe se lepo nanašata kot tudi razmažeta, pa tudi dolgo sta obstojni. Po 4-ih urah sta bili še vedno lepo vidni na mojih ustnicah. Poleg vsega pa sta tudi cenovno ugodni.
Nato pa sem prejela še 3 gratis darila. Za prvo darilce sem imela možnost izbirati, in tako sem se odločila za enojno senčilo Makeup Revolution, z odtenkom I need you. In ker sem nora na rjavo barvo in njene različne odtenke, sem se seveda odločila zanj. Je temen, kar mi je všeč kot tudi na vekah dolgo obstane. Na slikah mi je embalaža delovala veliko večja, vendar pa je manjša, kar mi je po eni strani všeč, saj jo lahko povsod nosim s sabo.
Medtem ko sem za prvo gratis darile lahko izbirala, pa sta bili ostali dve skriti darili. Izbrala sem lahko samo svojo najljubšo barvo, kar je lila, in tako sem dobila zapestnico, z napisom Love. Napis je zlate barve, kar mi je izredno všeč, trak pa je vijoličen. Kot drugo gratis darilce pa sem dobila še Konad nalepke za na nohte.

Hvala Ličila.si, ste me popolnoma navdušili kot tudi razveselili.

xoxo, Valentina








Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!