sobota, 27. december 2014

TRIP: Christmas Bratislava

 
Mogoče to ne sodi sem, ampak vseeno želim to izkušnjo deliti z vami. Prejšnji vikend sva šli s prijateljico na predbožični izlet na Slovaško, natančneje v Bratislavo. Sam izlet je bil sicer zelo ugoden, vendar smo imeli takšno zamudo, da mi je že skorajda bilo žal, da sem sploh šla. Sprva smo na slovenski avtocesti prišli dvakrat v zastoj, saj sta bili nesreči. Na poti proti Bratislavi smo se ustavili še v avstrijskem nakupovalnem centru Outlet village Parndorf. Poleg trgovin kot so Armani, Calvin Klein, Dolce & Gabbana, so bile tu še Humanic, Muller, Mango in še nekaj znanih trgovin, vendar pa nas je čas preganjal, tako da sem si uspela kupiti eno prečudovito verižico. V Bratislavi smo tako bili samo slabe 3 ure, sprva je bilo sončno, potem pa je začelo dodobra pihati. Sem pa šla na UFO stolp, ki je nad mostom pri reki Donavi visok 85 metrov. Zanj je bilo sicer doplačilo, ampak ko sem prišla gor, sem mislila, da me bo odpihnilo, ker je bil tako močan veter, vendar se je kljub temu izplačalo, ker je bil pogled na mesto prečudovit.

xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!