torek, 30. december 2014

LIPSTICK: Catrice and Oriflame

Tokrat predstavljam meni osebno 2 všečni šminki, in sicer Catrice ter Oriflame. Sama imam veliko Catrice izdelkov, s katerimi sem zelo zadovoljna. Pri tej šminki me je najprej pritegnil njen videz - všeč mi je njena embalaža. Odtenek šminke - roza barva - je zelo nežen, skoraj v naravni barvi ustnice, vendar so takšni odtenki velikokrat med dobro izbranimi, saj smo npr. na obrazu želeli izpostaviti nekaj drugega. Všeč mi je tudi to, da je vlažna in se zato tudi lepo namaže. Nasprotno od nežnega odtenka pa je odtenek Oriflame šminke. Tudi Oriflame me v mečji meri ni razočaral, zato pri njih večkrat kaj naročim. Sam videz šminke mi sicer ni všeč, mi je pa zato odtenek - vijolična barva - ki daje občutek neke samozavesti, energičnosti. To šminko največkrat uporabim, ko želim izpostaviti ustnice, zato takrat uporabim bolj nežen make-up. Edino, kar me malo moti pa je, da je za moje pojme malce suha in se ne namaže tako lepo kot Catrice šminka. Drugače pa, katero šminko in odtenek ve največkrat uporabite?

xoxo, Valentina

2 komentarja:

  1. Catrice šminke so top! najrajši uporabljam bolj močne odtenke - rdeča, vijolična :) lahko bi objavila še swatch obeh šmink, ker se zanima kako izgledata :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. js mam rada oboje, mogoče en mal bolj nežne, ker mam zelo zelo bled obraz in se mi zdi, da se vidi sam barva šminke, če pa že, pa rada posežem ravno po tej vijolični barvi :) swatch sem pa pozabila objaviti, bom jutri nadoknadla :)

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!