sobota, 27. december 2014

ESSIE: Christmas shades

Sem velika oboževalka Essie lakov za nohte. Počasi se moja kolekcija odtenkov povečuje, v prihodnje se bom vsekakor odpravila kupiti še kakšnega. Sicer si že nekaj časa nisem nalakirala nohtov, ker enostavno nisem utegnila, saj se je božič tako hitro bližal, da sem ves čas hodila po nakupih, ampak sem kljub temu na koncu le našla nekaj časa, da sem si uredila nohte. Ker pa se je ta lep praznik že hitro približeval, sem se odločila, da svoje nohte popestrim z odtenki, ki spominjajo na božič in na zimo nasploh. Tako sem izbrala dva Essie odtenka, med drugim sem uporabila še Catrice lak, zlate bleščice, ki so še posebej dobro izhodišče za novo leto. Ta znamka lakov za nohte je pri meni men TOP 3, ker so za moje pojme kvalitetni, hitro se posušijo, prav tako pa so meni malo pomagali pri učvrstitvi nohtov. Da ne govorim, koliko lepih odtenkov je.
 
xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!