sreda, 31. december 2014

PAMPERING: Last day of December

Za zadnjo objavo v letošnjem letu sem se odločila, da predstavim produkte, ki sem jih v tem letu največkrat uporabila in ki so meni osebno najboljši. Zame dobra izbira je bila Catrice šminka, z odtenkom Don't pink and drive, saj je nežne roza barve, ustnicam pa je dala lep sijaj, medtem ko mi je bila Oriflame šminka Pure colour, z odtenkom Warm Fuchsia všeč predvsem zarad njene močne vijolične barve, s katero sem se počutila bolj drzno. Za silvestrsko noč bi zagotovo izbrala Oriflame-movo. 

Popestrila sem tudi svoje veke, in sicer s paleto senčil Catrice Absolute eye colour, z odtenkom Never let me go. Obožujem vse odtenke rjave in bež barve, zato je bila ta paletka več kot idealna zame. Senčila so dolgo obstojna, lepo se nanašajo na veke, zato lahko tako oči lepo poudariš na čisto svoj način. 

In ker sem nora na bleščice, je tu najprej lak za nohte Catrice Luxury lacquers million brilliance, v odtenku Stars and stories. Lak je iz zlatih bleščic in ker obožujem zlato barvo, sem ga že toliko uporabila, da bom kmalu morala kupiti novega. Bleščice so res intenzivne, pri tem pa mi je všeč, da na ustvarijo posebne odboje na svetlobi.  Naslednji lak je od znamke She, za katerega sem že na žalost pozabila, kako se odtenek imenuje, ker imam že celo leto. Za modre bleščice sem se odločila zato, ker sem ga videla na nohtih od prijateljice in me je že od samega začetka navdušil. Sicer, ker sem hotela imeti nohte polne s bleščicami, sem zato morala narediti kar 3 sloje, ampak se je na koncu obrestovalo, pa še dolgo je obstojen. Zadnji lak, ki me je povsem navdušil, je bil Essie, z odtenkom Big spender. Gre za res lepo temno roza barvo. Ta mesec sem ga največkrat uporabila, ko sem delala praznične motive, odtenke. Prav tako sem ga še večkrat uporabila poleti, saj zelo dobro pride na zagoreli polti. Ti laki so zame res izredno kvalitetni kot tudi dolgo obstojni. 

Za laki sledita labeli - prva ja Labello, z odtenkom Cherry. Ta odtenek mi je všeč zaradi same sestvaine - zrela češnja - kot tudi zaradi tega, ker na ustnicah pusti lepo barvo, se lepo razmaže in navlaži ustnice ter jim da lep sijaj. Ustnice tako postanejo mehke in gladke. Naslednja je Labello, z odtenkom Camomile and calendula. Kot že ime odtenka pove, labela vsebuje izvlečke kamilice in ognjiča. Ta labela se mi za razliko od prejšnje zdi malo bolj suha, zato jo uporabljam bolj za mrzle zimske dni, da preprečim razpoke na ustnicah. Kljub temu je sijoča in dolgotrajna.  

Za na konec pa je tu še maskara Maybelline, ki me res ni pustila razočarane, saj imam z njeno močjo večji volumen trepalnic, in tako tudi pridejo bolj do izraza. Za enkrat še nisem zasledila takšne maskare, ki bi bila boljša od te, ampak nikoli se ne ve, nekoč jo bo zagotov prekosila (hehe).

Za konec pa vsem želim, da današnji preostanek dneva, noči preživite z ljudmi, ki jih imate radi in se podate v novo leto brez skrbi, ampak s kančkom radovednosti, kaj vas čaka v novem letu. SREČNO 2015!
xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!