ponedeljek, 29. december 2014

OUTFIT: Colorful winter

Včeraj kupljena bundica se je že oprala in posušila, zato sem jo mogla danes obleči. Za prvič me je takoj navdušila, saj je tako mehka, puhasta in kar je najpomembnejše, je zelo topla. Glede na to, da danes ni bil ravno topel dan, me je ta lepo grela. Všeč mi je njena barva, saj obožujem takšne ''jesenske'' barve, čeprav moram priznati, da sem si jo sprva želela kupiti v bež barvi, vendar niso imeli moje številke. Kljub temu odločitve ne obžalujem, sem prepričana, da je bo velikokrat nošena in da me bo znova in znova navduševala. Če je še katera takšna zmrzljivka kot sem js, jo priporočam - je dobra izbira kot tudi nakup! Kakšna se pa vam zdi?

xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!