četrtek, 18. junij 2015

Yummy rhubarb and orange shower gel


Pred kratkim sem na Facebook strani Click2Chic.si v nagradni igri osvojila gel za tuširanje po izbiri. Že pred tem sem o gelu prebrala kar nekaj zanimivih stvari, zato sem bila nagrade še toliko bolj vesela. Še enkrat hvala!

Izdelek vsebuje kar 500 ml gela in to mi je super, glede na to, da gele, ki so mi všeč, potem uporabljam kar nekaj časa. Všeč mi je tudi sama embalaža. Gel je shranjen v plastični steklenici, ki je živahno obarvana in kar kliče po nakupu. Meni osebno je super, da je embalaža prozorne barve, saj lahko na tak način vidim, kdaj mi ga bo zmanjkalo, da si do takrat naredim že naslednjo zalogo. Shranjen je v tubi, iz katere se ga lepo iztisne. Vonj je čisto poletni, in sicer gre za sladek vonj mešanice rabarbare in pomaranče. Mene spominja na en koktajl, ampak se ne morem spomniti, na katerega. Je kar močno zaznaven in intenziven. Moji mami za razliko močne vonjave niso všeč, jaz pa jih enostavno obožujem. Se mi zdi, da se po nanosu potem še celo noč vonjam in sama sebi dišim (hihi). Všeč mi je, da ga ni potrebno nanašati v večjih količinah, saj je tekoč. Prav tako se lepo razmaže pa tudi peni se dobro (obožujem penjenje hehe). Kože sicer ne neguje, vendar jo kljub temu lepo navlaži.


Gel lahko kupite na spletni strani Click2Chic za ceno 5,95€. Na voljo pa imate še dva vonja, in sicer brusnico in limeto ter bezeg in meto.

Želim vam lep dan!

xoxo

4 komentarji:

  1. Barva je res izjemna. Tudi meni je všeč, da je steklenička prozorna saj tako vidim kdaj mi ga bo zmanjkalo. Heh tudi jaz imam rada če se gel peni. Super review.

    LEJA
    http://lejasmoment.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni je super, pa ravno zato, ker je močan vonj, potem dišiš še kar nekaj časa :) Hvala!

      Izbriši

Thank you for all your lovely comments!