nedelja, 28. junij 2015

Essence Arriba nail polish, hola guapa!


Pozdravljene po dolgem času! Se opravičujem zaradi moje odsotnosti, vendar ne najdem časa, saj se pripravljam na zadnji izpit, ki ga želim odpisati čim bolje. V prihodnjem mesecu bom z objavami bolj pridna, obljubim! Torej, danes bom pisala o laku, katerega odtenek sem tako dolgo iskala, da sem ga le našla.

Kot veste, je nekaj časa nazaj na prodajalne polic prišla nova Essence kolekcija, imenovana Arriba. In ker smo punce ''nore'' na omejene kolekcije, je tudi te že prvi dan zmanjkalo v večji količini. Vseeno sem imela srečo, saj sem kupila zadnji lak z zgornje slike. Gre za odtenek hola, guapa. Zakaj mi je tako všeč? Zato, ker sem kar veliko časa zapravila z iskanjem ustreznega roza odtenka, tokrat pa je bil ta čas poplačan.


Sama embalaža je malce drugačna od ostalih lakov, ampak se bistveno ne razlikuje - na njej lahko takoj preberemo za katero kolekcijo gre. Odtenek je lepe roza barve in kar mi je všeč je, da gre za mat finiš, katerega zadnje čase obožujem (kljub temu, da je mat videz najbolje videti na temnejših odtenkih). Lak je prav tako dobro prekriven, dovolj je tudi en sam nanos, vendar sama iz navade zmeraj uporabim dva nanosa.


En nanos:


Dva nanosa:


Se mi pa zdi, da se lak precej hitro posuši v primerjavi z ostalimi. Obstojen je do 5 dni (brez uporabe nadlaka). Všeč mi je tudi sam čopič, ki je ploščat ter širok, in tako omogoča lahkoten in natančnejši nanos. Cena laka je 1,99€.


Kaj ste si pa ve privoščile iz omenjenje kolekcije?

Pozdravčki.

5 komentarjev:

  1. Joj pa je res lep baby pink odtenek :) mi je kar malo žal, da ga nisem kupila :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Dejansko je res tak baby odtenek :) so pa res hitro pošli :/

      Izbriši
  2. Ane, da je :) tak otroški, ampak točno ta odtenek sem že dolgo iskala. So jih pa punce res hitro pokuple, sem uspela zadnjega dobiti :D

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!