sobota, 2. maj 2015

Pastel is my favourite one


Že nekaj časa nisem objavila manikure, zato je današnji dan ''pravi'' za to. Nohti so še zmeraj kratki, vendar jim je uspelo zrasti vsaj za 2 mm, ravno toliko, da sem se odločila, da jih nalakiram. Sicer sem pred tem imela živo roza lak, sedaj pa sem se zopet navdušila nad pastelnimi barvami, zato je moja tokratna izbira nežna svetlo modra barva.

Na palcu, kazalcu in mezincu sem uporabila Catrice lak, z odtenkom Pure Blue, ki je meni najljubši. Za sredinec in prstanec pa sem prav tako uporabila Catrice lak, z odtenkom Lilas Bleus, ki je od prejšnjega odtenka rahlo temnejši. Priznam pa, da zadnje čase pogosto uporabljam samo Catrice lake in to iz čisto preprostega razloga - popolnoma so me navdušili. Se mi zdi, da so kvaliteto laka zelo izboljšali. Predvsem mi je všeč, da na nohtih zdrži minimalno 5-7 dni.

In ker že nekaj časa nisem uporabljala šablon z vzorčki, sem se odločila, da bom danes malo eksperimentirala. Zamislila sem si bolj barvne poslikave, kjer pa sem idejo dobila od nekaterih blogerk, ki redno objavljajo fotografije manikure. Tako je bila moja izbira poslikava rožic, kjer pa naj bi bila vsaka rožica drugačne barve. Vendar priznam, da mi ni uspelo, saj sem na določenem mestu vzorček premalo odtisnila. Kljub temu mislim, da mi je za prvič dobro uspelo. Seveda pa vaja dela mojstra, če tudi mojster dela vajo!


Pa ve, bote za vikend tudi kaj ustvarjalne?

Do naslednjič pa vam pošiljam pozdravčke.

xoxo

1 komentar:

  1. Love this! ♥
    You are making me jealous, pretty!

    adoorablee.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!