petek, 29. maj 2015

Review: Iconic Pro lipstick


Živjo punce! Včeraj me je doma pričakalo presenečenje, in sicer Iconic Pro šminka. Poslalo mi jo je podjetje Makeup Revolution, zato še enkrat en velik hvala! Res znate presenečati kot tudi polepšati marsikateri dan. Naj pa povem, da so pred kratkim ustvarili svojo stran: www.makeuprevolution.si. Seveda pa tudi na vas, drage bralke (in morda kakšen bralec, hehe), niso pozabili. Za vas je tu tudi koda za 17% popust na vse neznižane izdelke. Koda: BLOG17. Šminke sem se res tako zelo razveselila, saj je to novost na našem trgu in seveda sem jo morala takoj preizkusiti. Slike morda niso najboljše, vendar nisem mogla počakati do naslednjič.

Na začetku moram priznati, da roza odtenkov šmink doma nimam, pa sploh ne vem zakaj. Očitno preveč kupujem nude in bordo rdeče barve. No, ta pa je nalašč za pomladne kot tudi prihajajoče poletne dni. Je prečudovite živo roza barve. Sam odtenek je viden že na embalaži. Gre za odtenek It eats you up matte. V primerjavi z ostalimi Makeup Revolution šminkami se mi ta embalaža najbolj dopade. Pakirana je v škatlici, ki je prav tako po svoje prikupna. Všeč mi je kombinacija črne in zlate. Ni čisto običajna, ampak deluje bolj elegantna, po obliki pa me spominja na MAC šminko, saj sta čisto enaki.


Šminka je mat, zato da na koncu lep mat finiš. Dovolj je tudi en nanos, odvisno kako močen odtenek si želiš. Sam nanos je enostaven, prepost, lepo se razmaže. Je dobro prekrivna kot tudi obstojna. Po štirih urah sem jo dala dol, vendar je bilo vidnih še malo sledi. Prav tako je šminka zelo priročna, lahka, tako da jo bom zagotovo kdaj dala tudi v torbico, saj ne zavzame veliko prostora. Tudi cena je solidna, za njo odštejete 4,95€.

Ocena: 5/5


Na splošno so Iconic Pro šminke velik ''hit''. Na razpolago imate kar 20 odtenkov, od nežnejših, nude, do temnejših, živahnih odtenkov. So tako mat kot tudi kremne. Glede na to, da je izbira kar velika, se sama ne bi mogla odločiti samo za eno. Verjetno bi zopet posegla po kožnih odtenkih, ker se jih preprosto ne morem naveličati. Vendar pa je ta živo roza res lepa osvežitev v moji zbirki šmink. Nakup vsekakor priporočam! Spodaj prilagam še fotografijo, da vidite, kako zgleda šminka še na meni.


Sicer pa se bom v prihodnje potrudila, da bom redno objavljala, ker imam v planu že kar nekaj objav, vendar pa je na žalost tu že izpitno obdobje, zraven tega pa imam še druge obveznosti. Tako da potrudila se bom, če pa se ne bo izšlo, bom pa vsaj enkrat tedensko kaj objavila, da bote vedle, da še živim (hehe).

Se beremo!

xoxo

 

6 komentarjev:

  1. Noro luštkan odtenek :) Ti zelo poživi obraz. Pa obožujem tole pakiranje, jaz imam tako nude-pink in mi je ful všeč!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Tudi meni je všeč :) Hvala!
      Majo pa res ogromno izbiro :)

      Izbriši
  2. Sicer ne maram roza smink ampak moram priznat da ti super pase. Opazam da so makeuprevolution v teh dneh s pospeskom obdarovali blogerke. 😊

    OdgovoriIzbriši
  3. Super nijansa ruža i dobro ti stoji! :)

    OdgovoriIzbriši

Thank you for all your lovely comments!