sobota, 14. marec 2015

Beauty Sweeties, cranberry

 
Dobila sem drugo priložnost - preizkušala sem nov okus bonbonov Beauty Sweeties, tokrat so bile na vrsti zvezdice z okusom brusnice. Oceno želatinastih bonbonih z jogurtno podlago, preberi TUKAJ. Na splošno so Beauty Sweeties bonboni 3 oblik: sadni želatinasti srčki, sadne zvezdice in jogurtovni kremni pralineji. Vsaka oblika ima različne okuse: sadni želatinasti srčki kot tudi jogurtovi kremni pralineji so okusa mango&breskev, granatno jabolko&malina, acai jagode&gozdni sadeži, sadne zvezdice pa so okusa melone, rdeče grenivke in brusnice.

Torej, po pošti sem dobila sadne zvezdice, z okusom brusnice, in sicer gre za 100g vsebnost. Omenjeni bonboni vsebujejo jabolčni sok iz zgoščenega jabolčnega soka (58%), brusnični sok iz zgoščenega brusničnega soka (16%), sladkor, jabolčni pire iz zgoščenega jabolčnega pireja (7%), glukozni sirup, naravne arome, želirno sredstvo - jabolčni pektin, antioksidant - aksorbinska kislina, zgoščen sok črnega korena, zgoščen limonin sok, koencim Q10 (0,01%), aloe vera gel (0,01%) in biotin.

Najbolj mi je všeč, da bonboni vsebujejo biotin, ki ima pomembno vlogo pri metabolizmu ogljikovih hidratov in maščob. Za ljubitelje brusnic bodo mogoče ti bonboni zanje dobra odločitev, sama na splošno brusnic nimam ravno zelo rada. Njihov okus pride res do izraza, na začetku se okuša dosti sladkorja, proti koncu pa se začuti kislost. V primerjavi s sadnimi želatinatimi srčki so mi bili bolj všeč kot zvezdice, nameravam pa še preizkusiti jogurtove kremne pralineje. Na splošno imam rada kislost, bolj kot sladkost, zato ti bonboni niso ravno zame. Sem jih pa za enkrat v prodaji zasledila v E.Leclercu, lahko pa jih naročite tudi pri Sandri na Facebook profilu: Beauty Sweeties Lepota še nikoli ni bila tako sladka (za hitro povezavo klikni TUKAJ).

xoxo, Valentina

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Thank you for all your lovely comments!